El futur del Líban es juga a Qatar

diumenge, 18-Mai-2008

No sé fins a quin punt la notícia de les converses que s’estan realitzant a Qatar ha aparegut en els mitjans de comunicació de fora del Líban, però ja podeu imaginar-vos que aquí s’està seguint amb considerable interès. Per què? Doncs quan he comenaçat a escriure tenia claríssim que és perquè s’espera que en surti alguna cosa bona per al futur del país… però he tardat massa en escriure’l, i ara ja m’ha sortit la visió crítica, i no ho tinc tant clar. No tinc clar que la gent pensi que en sortirà alguna cosa realmanet positiva. I tampoc tinc clar que en surti realment una cosa positiva.

I la raó no és pur pessimisme. La raó és que ja estan encallats en el tema principal (des del meu punt de vista) per a la normalitat del país: Llegeix la resta d’aquesta entrada »