Sóc un espia?


Espiant?

La notícia va aparèixer fa uns parell de dies, i avui se’n fa ressò un dels diaris digitals. Es tracta de les declaracions d’un dels responsables de Hesbol·là en la que recomana considerar tots els estrangers (i especialment els europeus) com a possibles espies en favor d’Israel. O sigui que, a partir d’ara, aneu en compte, ja que potser esteu entrant en un blog escrit per un espia… Però la veritat és que pràcticament totes les persones detingudes els últims mesos per espiar són libanesos. I molts, de Hesbol·là. Així doncs, tot i que possiblement el Mossad ha utilitzat passaports falsos per actuar a l’estranger, desconfiar de tots els no libanesos, i prendre’ls com a espies potencials em sembla bastant greu.

No sé què dirien les associacions i ong’s que treballen per aconseguir el respecte als estrangers que viuen a Catalunya si algú digués que tots els immigrants són terroristes potencials i que se’ls ha de controlar com a tals. Aquí es pot dir el què sigui sense que passi res. De fet, fins i tot es pot fer el què vulguis sense que tampoc passi res.

Quan vaig demanar el permís de residència em vaig comprometre (ja o vaig dir en el seu moment) a no fer res contra el Líban ni cap altre país, exceptuant Israel. Evidentment, això no vol dir que em comprometés a fer coses contra Israel. No em sembla que aquesta obsessió amb els veïns del sud serveixi per millorar massa la imatge libanesa. De fet, em sembla que, amb actituds similars, es perd força credibilitat quan arriben problemes de veritat.

Que quedi clar que no, no sóc espia. No m’agrada portar dobles vides. I no, no faré res que vagi contra el Líban, ni contra cap altre país, ni tampoc Israel!

4 respostes a Sóc un espia?

  1. Diego escrigué:

    M’agrada el teu post Ferran, però si ets o no un espia mai ho sabrem… Acaso si lo fueras de verdad no lo negarías? “quien se excusa se acusa!!!” ahora solo tengo sospechas… además con esas gafas pareces de la CIA jeje ;=)

  2. Marc Roig Tió escrigué:

    De fet, un dels teus contactes a Israel ja el van fer fora. A veure si algun dia hi tornarà…

  3. M. Pilar escrigué:

    Jo també pensava que aqueste ulleres fosques són una mica sospitoses…ja,ja…

    I el Jordi, amb l’ull tapat avui, espia, espia no cerc que ho sembli, però un tipus una mica estrany, sí.

  4. ferrancanet escrigué:

    Diego, Pero hombre… ¿como voy a ser de la CIA con mi nivel de inglés??🙂

    Marc, no tinc clar si és un argument a favor meu o en contra!! Suposo que depèn de qui em vulgui buscar les pessigolles!

    M. Pilar: què us ha agafat amb les meves ulleres? Dóna-li molts records, i que es recuperi ràpid que jo encara no he renunciat a veure-us per aquí!!

Deixa un comentari

