Molt bon Nadal!!


Pessebre a l'Església de Sant Vicenç, al Centre Ville

Aprofito el blog per desitjar-vos a tots i totes molt bon Nadal! Espero que la bogeria de compres no aconsegueixi fer oblidar el què celebrem… seria una llàstima! La fotografia d’avui està feta a l’última església que queda per restaurar al centre de Beirut, on aquest any han col·locat el pessebre que veieu, recordant un pessebre que hi havia fins abans de la guerra. Finalment s’ha llençat una campanya per recollir fons per pagar la reconstrucció.

Així doncs, molt bon Nadal a tothom!! Especialment als que m’hauria agradat escriure personalment i la vida, aquest any, no m’ha deixat! Però a tots els lectors, visitants i passejants del blog, parents, amics… hi afegeixo amb gust una expressió molt adient als dies que estem vivint: i tots els homes i dones de bona voluntat que puguin llegir aquesta felicitació! I (aprofito) un molt bon any 2010, sense massa coses especials… normalet, discret, però carregat d’alegria, de la bona, per a tots!

10 respostes a Molt bon Nadal!!

  1. espiria11 escrigué:

    Un Nadal ple d’alegria de la bona.

    Ja ens telefonarem, si tot va bé!

    Una abraçada!

    M.

  2. Calín escrigué:

    Bon Nadal Ferran, i gaudeix per nosaltres aquestes festes aquí-allà, com m’agaradaria ser ara a Beirut i poder passar-hi els nadals. … i Feliç 2010.

  3. Eduard escrigué:

    Molt bon nadal i molt bones festes !!! i que l’any 2010 et sigui ben fruitós i ple d’alegries… una forta abraçada !!!

  4. Mònica Ciurana escrigué:

    Hola Ferran!! Estava llegint els articles del bloc d’en Sergi i he entrat al teu enllaç, ja ho faig de tant en tant, per seguir una mica què fas… La veritat és que avui m’hi he entretingut una mica més i he vist un comentari del 13 de maig de l’any passat d’una noia que també es diu Mònica i que diu que una tal Mònica que va conèixer casualment(era jo) li va donar la teva adreça. Sí, sí, em va comentar que volia anar al Líban i li vaig dir que mirés el teu bloc, però no sé per què et diu Jaume. També m’ha fet gràcia escriure’t perquè aquests dies que estic a BCN he tornat a contactar una mica amb gent del Santa Anna. El 25 a la nit, després de l’àpat familiar, vaig anar (una mica per atzar, una mica amb intenció) a la festa d’aniversari de la Judit Carrera. Em feia somriure el fet de pensar què diria la senyoreta Carme de Rítmica si ens hagués vist ballar en cercle després de tant anys, a la Judit , l’Olga Rabassa, l’Elisabet Goula, l’Anna Bolós, la meva germana Muntsa i jo. Avui, dia 27, vaig a dinar cuscús a casa d’una altra santannera, la Mireia Estrada, i algun dia d’aquests aniré a veure la teva germana Lali i familieta (però en aquest cas ja és el summum, es barregen dues famíles, la de Santa Anna i la de La Bressola). En fi, aprofito per desitjar-te un bon any 2010, i a veure si a la propera trobada de Santa Anna ens podem veure!!
    Una abraçada,
    Mònica Ciurana Risques

    • ferrancanet escrigué:

      Caram, Mònica, quina sorpresa! I quants records, de cop! La barreja del Nadal amb els records de la infància és explosiva… Em va saber molt greu perdre’m la trobada santanera. El problema és que ves a saber quan en fem una altra, i on seré!!
      A la Lali la vaig veure fa un parell llarg de mesos (tot i que ahir vaig parlar-hi). Suposo que el mini ja no ho deu ser tant…
      Molt bon any 2010, i ben vinguda al bloc!

Deixa un comentari

