Les carrega el diable…


Coses que passen al Líban

Coses que passen al Líban

Avui m’ha vingut al cap aquesta típica expressió, que m’ha fet recordar quan era petit i un dels avis em recordava que les armes, encara que siguin de juguet, les carrega el diable… Sempre provocava la mateixa reacció: com pot el diable carregar una pistola de joguina? No podia entrar en el meu caparró!

Avui, llegint una notícia del Líban (temporalment, el meu i vostre allà…), he comprovat que sí que és possible! I si no, com s’entén que un joc entre nens acabi amb un tiroteig entre adults? Suposo que pot passar a qualsevol lloc, però m’inclino a pensar que el fet que molts tinguin armes (i alguns una certa tendència a desenfundar ràpidament…) facilita que apareguin notícies com aquesta al Líban.

Amb no poca freqüència apareix la idea d’organitzar una partida de paint-ball entre els diferents grups libanesos, per tal que gastin les ganes que tenen de jugar a la guerra, i de passada deixin tranquils a la resta de ciutadans. Però veient el què pot arribar a passar al Líban potser tampoc sigui tan bona idea!

Anuncis

Deixa un comentari

