Camells i més


A Petra, un dels (mini) beduïns que ofereixen passejar en burro

En el darrer escrit deia una cosa similar a que m’agrada més parlar amb les persones que no pas amb els camells que els acompanyen. I un gran amic (gran de debò!) em va replicar que ja entenia perquè no li feia massa cas: ell era el camell… Bé, darrera la conya permanent que envolta el meu amic hi ha un retret poc dissimulat al poc cas que li faig. Però és que ell no està aquí, sinó allà. Com la majoria dels lectors, i entén que no és fàcil salvar les distàncies. Total, que avui la fotografia continua la sèrie de Jordània, amb una de les escenes que més em van agradar. I aquesta vegada per l’animal i la persona…

El burro sempre m’ha semblat un animal simpàtic, força humil, diríem que sembla conscient de la seva poca cosa. Veure’s al costat dels camells enormes i majestuosos (tot i que també un pèl còmics) el situa ràpidament al seu lloc. Però fins ara no havia pogut veure un burro al galop (per dir-ho d’alguna manera), fent una cursa amb un altre burro. Simpàtics…!

Però més simpàtic era el marrec que estava damunt del burro. Amb els braços creuats, sense alterar-se mentre el burro corria entre els turistes. No sé quina edat té el nano (em sembla que ell tampoc deu saber-la) però no li poso més de 5 anys. I l’estampa que formava amb el burro era… de foto. Llàstima que el burro fos més ràpid que la meva càmera, i no em deixés temps per agafar-los a tots dos de cara!

Anuncis

Deixa un comentari

