Aquí estem



Doncs, sí. Després de més de dues setmanes, ja torno a ser aquí. Tinc la sensació d’haver estat un mes fora, perquè realment ha estat tot molt intens. Però només han estat dues setmanes llargues. Mentrestant han passat poques coses. Sincerament, pensava que hi hauria més novetats. Però tot està molt tranquil. Ni tan sols la posada en marxa del tribunal internacional que ha de jutjar l’assassinat de l’antic primer ministre Rafic Hariri ha fet variar el panorama libanès.

Ahir, per celebrar la festa del Profeta, vaig tenir els primers trets d’alegria. Ara feia temps (mesos) que no els sentia. Va ser com una recepció per assegurar que no perdia els bons costums. Però la resta, pau i tranquil·litat.

I del viatge, doncs dir-vos que m’ha fet venir, un altre cop, ganes d’escriure sobre la crisis. M’ha impressionat veure la quantitat de botigues i locals tancats que m’he trobat a Terrassa. I donant-hi voltes m’ha fet pensar que probablement serveixi per a canviar algunes de les actituds que s’havien fet habituals per aquelles terres. Fa temps era normal estirar més el braç que la màniga, i ara potser haurem d’aprendre a viure amb el què tenim. Cosa que tampoc serà massa dolenta. Evidentment, es tracta d’assegurar que el què tenim no sigui misèria i companyia, però és una bona oportunitat, com plantejava Einstein ja fa uns quants anys, de fer treballar el caparró, posar una mica d’imaginació i treure profit a tantíssimes oportunitats que hi ha per allà. Aquí, per ara, de crisis (econòmica) no en tenim. Espero que no sigui simple desinformació, o voler retardar el què tard o d’hora arribarà…

L’escala a Roma em va servir per a jugar un partidet de futbol (tot és qüestió d’organitzar-se…), i per a saludar a tanta gent amb qui vaig estar l’any que vaig viure allà. Un veritable privilegi!

2 Responses to Aquí estem

  1. M. ha dit:

    Benvingut al bloc!!

Deixa un comentari

