Un any…


Primera fotografia que vaig penjar al bloc, fa un any!

Amb les notícies que hi ha hagut durant els darrers dies m’he oblidat de cel·lebrar el primer aniversari del bloc! Avui no puc fer un balanç del temps passat, però per dir-ho ràpid i curt, ha estat una molt bona experiència, que ha servit no només per tenir la família i els amics informats (objectiu inicial) sinó per oferir una font propera a la zona d’on poder rebre una mirada diferent a les notícies que poden arribar allà. Ha servit també per conèixer nova gent. I, de rebot, no perdre l’hàbit d’escriure en català!

Per aquí, el mateix de sempre… o sigui poca cosa. La notícia potser sigui la confirmació que el dia 1 de març començarà el Tribunal Especial que ha de jutjar l’assassinat de l’antic primer ministre Rafic Hariri. Per ara no hi ha acusacions concretes. Ja veurem què porta tot això… També és notícia la trobada d’un (altre) cementiri romà a Byblos, com podeu veure també als mitjans d’allà…

Avui us convido a passejar per les pàgines antigues del bloc… jo ho he fet i m’he trobat coses molt interessants! : )

Anuncis

10 Responses to Un any…

  1. M.P. ha dit:

    Enhora bona per l’aniversari!!

    Ha estat una gran idea aquest blog! Que per molts anys puguis seguir explicant com veus, no necessàriament Beirut, sinó el lloc on visq uis…que també podria ser catalunya!

    Una abraçada!

  2. Alex ha dit:

    Felicitats Ferran!
    La Foto… molt bona, em recorda les Gorges de Mascún al Parc Natural de la Sierra y los Cañones de Guara a Osca.
    M’afegeixo al comentari de la M.P., que segueixis explicant tot allò que veus i penses, “desdeaquí” o “desdeallà” o “desdeonsigui”.

    Alex. Desdecatalunya!!

  3. Lali ha dit:

    M’afegeixo,… felicitats per aquest any d’informacions de tota mena, per fer-nos tenir present els qui no ho sou tant i per conèixer realitats diferents!
    Una abraçada mooooolt panxuda;-)
    Lali

  4. Marc Cortés ha dit:

    Ja fa un any? Doncs a mi m’ha passat volant. Ets un exemple per molts (ja t’ho vaig dir en persona), ganes, força, paciència, comprensió… i un far des d’orient que ens informa i ens recorda la realitat. Que sigui el primer de molts!!!

  5. ferrancanet ha dit:

    Moltes gràcies a tots els que heu deixat algun comentari i als que no ho heu fet! Un plaer compartir aquest any amb tots vosaltres. I un “avís”: si hi ha gaires comentaris com el del Marc hauré de començar a fer “censura” : ) Una abraçada a tothom!!

  6. Calín Semaan ha dit:

    Moltes felicitats per informar-nos desinteressadament a tots plegats, i per apropar l’orient als no “enetesos”.

    Seguirem pendents “des d’aquí”

  7. MA ha dit:

    I a mi que em semblava que feia molt més temps…

  8. ferrancanet ha dit:

    Serà, MA, que en el fons em trobes a faltar?! 🙂

  9. Mar ha dit:

    Doncs sí, Ferran, un anyet fent l’esforç d’escriure’ns quatre ratlles cada dia i, a més, fent una anàlisi política d’un país tan complexe.

    Jo sóc de les que llegeixo i no deixo comentaris, però em consta que has arribat a moltes cases que no ets capaç d’imaginar.

    Una abraçada, molts ànims i moltes gràcies no tant per tenir-nos informats sinó per ser, com diu el Marc, un exemple per molts per les teves ganes, força, paciència, comprensió…

    Orgullosa de tu, espero que siguis allò que més desitges (amb el vist-i-plau de qui pertoqui, és clar)! 😉

  10. ferrancanet ha dit:

    Mar, “t’has passat tres pobles”… Has estat apunt de ser la primera en ser censurada, però no m’hi veig amb cor. De totes maneres, moltes gràcies per tot el què dius!

Deixa un comentari

