Tanquem per vacances?


El Primer ministre Siniora pot estar content...

El Primer ministre Siniora pot estar content...

Ahir vaig començar a escriure aquest post, i avui l’acabo i el penjo.

Tanquem per vacances? Clarament, la gent ha començat les vacances, i el número de visitants del blog ha disminuït considerablement, fins al punt de fer que em plantegi si “tanco per vacances”. Però per vacances dels altres! Jo, les vacances, les faré al setembre (espero).

No crec que ho faci, però a vegades va bé recordar que si tens un blog és pels lectors, i no per mania personal. O sigui que si la cosa es manté igual (el ritme de visites) possiblement passi a escriure un cop cada dos dies.

Canviant de tema, per aquí hauríem de dir que hi ha bones notícies, ja que sembla que s’ha arribat a un acord per a la redacció de la declaració ministerial que ha de guiar el govern d’aquests mesos. Però encara no sé si el fet de tenir la declaració és a canvi de noves retallades en el plantejament més normal de l’estat (si se’m permet aquesta expressió).

L’altra cosa que volia dir-vos és que ahir vaig rebre la proposta de fer una trobada dels lectors del blog. No sé si estem en condicions de llençar idees tan ambicioses, però si algú pensa que sí, s’accepten suggeriments. Així sabrem si el que visita cada dia des dels USA el blog és una persona concreta o és el robot de google…!

En fi, suposo que demà tornaré a escriure sobre el país… després que m’hagi informat de la famosa declaració…

3 Responses to Tanquem per vacances?

  1. Calín Semaan ha dit:

    La trobada la faràs a Beirut? Es per anar mirant bitllets…

  2. ferrancanet ha dit:

    És una bona pregunta…! Si hagués de servir per fer que la gent vingués per aquí la podríem fer al Líban, però no ho tinc de tot clar…

  3. Lali ha dit:

    Hola,
    al final t’has atrevit a proposar-ho? Jo pensava més a Barcelona. Però em sembla que serà complicat, no? Jo sempre llegeixo el bloc, tot i que no sempre hi escric, però n’hi ha alguns que ja formeu part del blog, com per exemple tu Calín, i d’altres també.
    Una abraçada
    Lali

Deixa un comentari

