Me’n vaig!


Hotel Pine-Land, al LbanBé, només per uns dies. Però la veritat és que tornaré a deixar el blog sense actualitzar durant una altra setmana, ja que demà marxaré a un hotel de quatre estrelles per passar-hi una setmana. De fet, tot i que estaré en el territori de l’hotel, dormiré en una tenda de campanya. I no sera precisament una setmana de descans, ja que hi vaig amb 20 nanos amb ganes de guerra (en el bon sentit!)

En altres paraules, vaig a fer de monitor en un campament d’estiu i, evidentment, no tindré massa temps per escriure al blog (encara que hi hagi nou govern!) Vaig de campament amb els nanos del club Alnaïr (teniu l’enllaç al blog d’aquest club entre les pàgines de la dreta).

Cada cop que marxo tinc la sensació de deixar a la gent que ve per aquí una mica penjada… Ja em perdonareu! Però cada cop que penso que durant el mes de setembre estaré a Barcelona (sense poder escriure massa al blog) em poso nerviós. Als que em coneixeu no crec que pugui enganyar-vos amb això de “posar-me nerviós”…

De tota manera, aquesta setmana pot servir-me per pensar nous temes, i fins i tot per a què els que de tant en tant proposeu temes, us animeu de nou a fer més preguntes.

O sigui que, si no hi ha sorpreses realment greus, ens tornarem a trobar el proper diumenge. La fotografia, és de l’hotel Pine-Land, on estarem, a la zona de Hammana.

3 Responses to Me’n vaig!

  1. Lali ha dit:

    Hola Ferran,
    ja m’estranyava a mi…un hotel de 4 estrelles! Amb tot el respecte del món, eh? Després ja he continuat llegint i he dit: Aaaah.
    Avui hem fet la primera sortida del grup excursionista de Calders al Pedraforca pujant pel Verdet! Que ho sapigueu per si algú s’apunta a estirar les cames… Per cert, la Píxel ha pujat fins dalt.
    Passeu-vos-ho bé!
    Una abraçada
    Lali

  2. Pablodiaz ha dit:

    Ya me extrañaba a mi también pero luego pensando, dije, esto es un poco de ironía del “Sr Canet”, cosa en la que no sé de donde tienes un master.
    Por cierto mañana tengo una importante entrevista
    Un abrazo

  3. ferrancanet ha dit:

    Què passa? No em deixarien entrar en un hotel de 4 estrelles, o què? Què deu pensar la gent!?

    Pablo, m’ha agradat això del màster en ironia!!

    Una abraçada!

Deixa un comentari

