d’una vella fotografia


Ja sé que no té res a veure amb el Líban, que no és res d’aquí, sinó més aviat d’allà, en el sentit espacial i també temporal, però en tenia massa ganes. La raó per la qual penjo aquesta fotografia és molt senzilla: diumenge vinent hi haurà un dinar per celebrar (o no sé com s’hauria de dir) els 20 -primers- anys de quan vàrem fer 8è d’EGB… per a alguns pot sonar al paleolític anterior, però és el què hi havia!

La fotografia és del curs 84-85 (del segle XX) després d’una gran sortida a una coneguda empresa que es dedica a la fabricació de productes làctics (em sembla bastant evident, no?). És fàcil reconèixer a la gent perquè tenen la mateixa cara que tenien fa 23 anys… el què no sé si serà tan fàcil és reconèixer la mateixa gent actualment!

En fi, que he volgut fer una petita col·laboració als 20 anys de la meva classe a l’escola Santa Anna (em sembla que ara hi afegeixen Eixample), ja que jo, el sopar, me l’hauré d’imaginar des d’aquí!!

6 Responses to d’una vella fotografia

  1. Marc ha dit:

    IMPRESIONANT! Per cert tinc un gran record de tots els lactics que ens vam menjar aquell dia… fins i tot recordo que ens explicaven que hi havia un senyor que vivia menjant 8 iogurs al dia.

    Espero poder fer una foto similar el diumenge i te la passarem!!!

    Cuidat!

  2. projectekimlea ha dit:

    Ferran, s’ha d’ampliar la foto a Picasa per poder-te veure, gairebé!

    Marc, presenta’t! On ets, a la foto?

  3. Marc ha dit:

    Si comences a contar els nois des de l’esquerra… soc el tercer i com sempre em passa en tinc un devant que em tapa (però estic igual;-)

  4. ferrancanet ha dit:

    Algú m’ha preguntat on sóc jo… sóc el que està davant del que mira cap el darrera… Ara que he vist les fotos del dinar d’ahir, puc confirmar que és molt més difícil reconèixer a la gent actualment!!

  5. Mireia ha dit:

    Ostres, això si que no m’ho esperava… aquesta foto és fantàstica!

  6. ferrancanet ha dit:

    La fotografia ha aconseguit superar uns quants trasllats i ha arribat amb mi al Líban. Finalment he pogut trobar-li una “sortida” bastant honorable! Cada cop que la veig penso que semblàvem bona gent, no?

Deixa un comentari

