Respostes


Avui em dedicaré a respondre alguns suggeriments que m’han arribat darrerament. Però abans voldria informar-vos que hem passat a formar part dels blogs dels lectors corresponsals (o no sé com ho hauríem de dir) del diari Regió 7. O sigui que benvinguts tots els que passin per aquí provinents de les terres de la Catalunya central! Això també és gràcies als suggeriments dels lectors del blog (que bons que sou) especialment el Canyardo, la Mar i la MP… si no em falla la memòria!

El primer suggeriment és el de posar una imatge de google on es vegi casa meva. Doncs aquí la teniu! Casa meva està assenyalada per la marca, mentre l’edifici gran que hi ha a la dreta és el centre comercial del què us he parlat algun cop. La fotografia té un parell d’anys, ja que a l’aparcament que es veu al costat de l’ABC ara mateix no hi ha cotxes perquè hi van posar un cotxe bomba ; )

casa meva

Amb Google Earth o amb Google Maps

L’altra proposta que he rebut és la de fer una exposició amb les fotos del Jaume… Però per això necessito que el Jaume s’hi posi (des d’aquí és una mica difícil, i més si no tinc les fotos!) O sigui que si l’animeu a fer-ho pot anar molt bé…

Més coses: em deia la MP si podia explicar quan arriben els diferents grups (procedents de diferents països) que es poden trobar al Líban. Procuraré anar posant aquest tipus d’informació, tot i que per això hagi de fer a vegades autèntics treballs d’investigació, superant sovint la ignorància de molta de la gent que viu en aquest país.

Faig un incís: quan parlo de “aquesta gent”, “aquest país” ho faig per oposar-me a “aquella gent” i “aquell país”. Jo parlo des d’aquí, i aquí hi ha aquesta gent i aquest país… espero que s’entengui així, i no com una mostra de menyspreu! El mateix passa amb les distincions que faig sovint entre cristians, sunnites, xiïtes… no pretenc dir més del què dic, ni atribuir a tota una comunitat (que en realitat és molt més diversa del què pot manifestar un únic nom) el què en realitat és cosa d’unes quantes persones!

L’incís és en resposta a un altre suggeriment!

4 Responses to Respostes

  1. Ramon Boixet ha dit:

    Ferran
    Sóc en Ramon Boixet, també “corresponsal” del Regió 7. Si entres al meu blog veuràs que vaig publicar una poesia del teu parent Ferran Puigdellívol, molt amic del meu pare i de la meva mare. Sóc company d’Institut del teu oncle Ferran i he conegut bona part de la teva família. La teva mare m’ha fet uns molt amables comentaris a dos articles meus. Espero que ella llegirà aquest comentari ja que m’agradaria posar-me en contacte amb ella i no tinc el seu e-mail. En tot cas, el meu és : boixet (arrova) swissonline.ch

    Aniré llegint els teus comentaris. Rep una abraçada
    Ramon Boixet
    Suïssa

  2. Marc ha dit:

    Ferran,
    Ja sé que el meu blog (dono PÚBLICAMENT les gràcies al Ferran perquè, sense ell saber-ho, m’ha animat a llançar-me a iniciar la meva aventura a Inetrnet) té una temàtica molt diferent a la teva; però en el fons els dos expliquem coses que ens passen, ens interessen i que, d’alguna manera, volem transmetre als altres (serà la sang de docents que portem a dins).
    Per aquest motiu t’he posat en el meu blog. Espero poder així fer arribar les teves reflexions una miqueta més lluny.

    Cuida’t
    Marc

  3. MA ha dit:

    Bon dia, Ramon!

    Sóc germana del Ferran i només volia comentar-te que vaig tenir el gust de conèixer la teva mare i una neboda fa un parell d’anys. La teva mare ens va fer arribar unes cartes del Ferran Puigdellívol. Ara ja fa temps que no pujo tant a Manresa, però me’n recordo sovint. No em pensava pas que ens trobaríem d’una manera tan rocambolesca…

  4. ferrancanet ha dit:

    Ramon (ja t’he contestat directament, però queda lleig no dir res “públicament”), benvingut al blog… Suposo que internet permet aquestes trobades que d’altra manera seria una mica més difícil…

    El què no m’esperava és que la meva germana també conegués a la teva família! Haurem de fer una trobada algun dia!

    Marc, a tu també t’he contestat, però he de dir que em sembla que necessitaves poca cosa per començar l’aventura del blog…!

Deixa un comentari

