No hi haurà president!


Per un moment, quan llegia la premsa libanesa, he pensat la sensació d’una notícia semblant a Espanya. Els titolars serien dels que fan història, ocupant mitja pàgina de la portada dels diferents diaris (m’imagino El País, La Vanguardia, l’ABC o el que volgueu): “Se suspenden las elecciones”, “No habrá presidente” o alguns més polítics com “ataque a la democracia” o el què us pogueu imaginar.

Doncs bé, aquí (en aquest blog aquí és Beirut, i el Líban en general) ja han anulat la votació per escollir el president més de 15 vegades… El meu germà em deia, mig emocionat, això és l’anarquia! El problema és que l’anarquia com a utopia és molt atractiu (o pot ser-ho) però l’anarquia pràctica té alguns inconvenients.

No, no hi haurà la votació prevista pel dia 11 (aquesta vegada m’avanço a la declaració oficial, preferint passar-me de llest que d’ingenuu). I sí, la situació tendeix cap a l’anarquia, amb zones del país fora del control de l’estat, amb molta gent buscant la manera de sortir del país perseguint d’una merescuda tranquilitat.

off1.gif

4 Responses to No hi haurà president!

  1. Jaume Canet ha dit:

    Hola!! sóc el germà Jaume com repitaven les musicals bocines prop del pont de pedra (frere jaques frere jaques…).

    Avui m’he adonat d’una tonteria curiosa.
    Abans de marxar cap aquest teu nou pais que es l Liban, jugant amb internet a trobar horoscops varis, vaig descobrir que jo era un “cedro”.
    Si si jo sóc un cedre i no ho recordava.

    Almenys en alguna web d’horòscops molt ben currada. No se si era el maya, l’egipci o l’arab. Potser era l’horòscop d’un currante que l’ha de canviar cada setmana.

    Per això et vull demanar que m’enviis una cosa que tu i jo sabem. 😉

    Un poema que es podria titular perfectament.

    SOC UN CEDRE o ERES UN CEDRO!!

    Imagina’t l’efecte de un amic fuster al que jo li comentava les propietats del cedre dientme fascinat: Per tu eres un CEDRO. Tu eres cedro!!…

    je je va en serio.

  2. MA ha dit:

    Quines propietats té la fusta del cedre?

  3. M.Pilar ha dit:

    Jaume:

    Ves escrivint anècdotes i records de cada foto….i de les que no vares poder fer perquè els teus amics fumadors no et van deixar…!!

    No t’ho perdonem que no ho facis!!

  4. Dil Okulu ha dit:

    does anyone knows if there is any other information about this subject in other languages?

Deixa un comentari

