els lectors


Ara que el bolg es pot considerar-se actiu voldria saludar els lectors. Quan vaig començar aquesta pàgina pensava sobre tot en els parents (pares, germans i oncles) , i en els amics que em preguntaven coses sobre el Líban, i la vida a Beirut. Després d’uns quants mails explicant les mateixes coses em vaig decidir per fer el blog.

Per aquí passen també tots els coneguts en els diferents clubs per a joves on he estat durant aquests anys: Pàdua (a Barcelona), Cimal (a Terrassa), Valldaura (a Igualada)…

Després va arribar el torn als “meus” antics alumnes, amb els que encara tinc un cert tracte (el que permet la distància), als seus pares i també dels altres professors d’aquests col·legis (La Farga i Mestral).

Dels últims en arribar, els antics companys de l’escola Santa Anna, situada al bell mig de l’Eixample barcelonès. Ara celebrem 20 anys de quan vàrem fer el 8è d’EGB (sona realment antic!), i de mica en mica anem recuperant el tracte perdut durant aquests anys. Finalment (entre els coneguts) hi ha també algunes de les professores de l’escola!

Postal antiga de l'edifici de l'Escola Santa Anna

O sigui que per aquí va desfilant la meva memòria en formes humanes… a tots, molt benvinguts!!!

Després d’unes setmanes he de saludar també els primers nebots que deixen comentaris a la pàgina (m’imagino que “ajudats” de les mares corresponents)!

7 Responses to els lectors

  1. MA ha dit:

    Qui treu el nas, de Santa Anna? Digueu alguna cosa, que a la resta de germans ens farà il·lusió!

  2. Marc ha dit:

    Jo trec el nas. Segurament no em recordeu ja fa molts anys. En fi ha estat tota una sorpresa retrobar Santa Anna i el Ferran (i ell crec que sap perque ara).
    Una abraçada.

  3. MA ha dit:

    Ara ens posarem a fer memòria… Hi havia un Marc germà d’un Adrià? Segur que barrejo cursos i germans…

  4. Marc ha dit:

    Efectivament fas barreja. hi havia un marc que tenia un germà que es deia Aleix i que era més petit. Es que el Marc (o sigui jo) no era molt conegut a l’escola. Jo, sincerament, del Ferran només en recordo una germana.

  5. MA ha dit:

    Segur que recordes la Lali, que era la més propera. Jo sóc la més llunyana 🙂
    El germà de l’Adrià era un Jordi, em sembla, però no sé a la classe de qui anava… I sort que era una escola d’una sola línia!
    Benvingut igualment, però 🙂

  6. Marc ha dit:

    Ara que em dius el nom de Lali he recordat perfectament que era ella. Gràcies per la benvinguda. Sembla mentida, després de 20 anys sense comunicació ara seguint el blog del ferran m’hi sento a prop (i dels qui hi participen)
    seguirem estan aqui.

  7. ferrancanet ha dit:

    Em sembla que el Marc i la MA no vàreu coïncidir mai a l’escola… només per uns 4 o 5 anys! Però MA no desesperis, que de tantn en tant entra algú amb qui deuries coïncidir…

Deixa un comentari

